Kriega Rucsac Kriega R20

689,00 Lei

Kriega R20 este rucsacul moto perfect pentru majoritatea motociclistilor. "Nici prea mare, nici prea mic". 


Incorporand specialitatea Kriega  - sistemul Quadloc-lite, bretelele rucsacului au fost special concepute sa nu puna presiune pe zona de sub brate si pe umeri si sa iti ofere o libertate totala de miscare. Odata setata dimensiunea bretelelor, rucsacul este foarte usor de luat in spate de fiecare data, deoarece nu mai are nevoie de alte reglaje ca celelalte produse obisnuite.

 
In stoc

Durata de livrare: 1-2 zile lucratoare

Transport gratuit
Limita stoc
- +
Adauga in cos
Cod Produs: KRU20 Ai nevoie de ajutor? 0745 624 569
Adauga la Wishlist Cere informatii
  • Descriere
  • Video
  • Review-uri (7)

Rucsac moto Kriega R20
 

Kriega R20 este un rucsac moto rezistent si de incredere conceput sa te ajute atat in traficul de zi cu zi, cat si in aventurile din calatorii sau off-road.

Incorporand specialitatea Kriega  - sistemul Quadloc-lite, bretelele rucsacului au fost special concepute sa nu puna presiune pe zona de sub brate si pe umeri si sa iti ofere o libertate totala de miscare. Odata setata dimensiunea bretelelor, rucsacul este foarte usor de luat in spate de fiecare data, deoarece nu mai are nevoie de alte reglaje ca celelalte produse obisnuite.

De asemenea, poti ajusta lungimea bretelelor si implicit pozitia sus-jos a rucsacului in spate, fiindu-ti usor sa ii gasesti pozitia ideala atunci cand il tii in spate.

O curea de brau optionala este inclusa pentru un plus de suport in timpul plimbarilor in off-road sau la enduro.

CARACTERISTICI

Rucsacul moto R20 incorporeaza un buzunar lateral cu fermoar rezistent la apa YKK®, impreuna cu un buzunar interior si o bretea cu prindere pentru chei in compartimentul principal. De asemenea, R20 este compatibil cu protectia de spate CE-Level 2 si un rezervor de hidratare de 2L, 3L sau 3,7L pe care il gasesti AICI

Proiectat si construit utilizand cele mai calitative materiale, doar Kriega ofera rucsaci moto speciali, usor de folosit chiar si cu cele mai groase manusi moto si in acelasi timp si usor de customizat pentru a face fata cerintelor specifice ale motociclistilor.

SPECIFICATII TEHNICE
 

  • 1000D Cordura® utilizat la baza si ham (chingi).

  • 420D nylon rip-stop utilizat in zonele expuse. 

  • Panouri reflectorizante in zona hamului.

  • Print reflectiv 3M Scotchlite in logoul K.

  • Material Superspace 5mm in zona de contact spate-rucsac. 

  • Ramforsat cu material special Hypalon rezistent la abraziune.

  • Fermoare rezistente la apa YKK® originale made in USA.

  • Capacitate 20 litri.


DIMENSIUNI
470(h) x 280(l) x 150(a) mm

GREUTATE
1150 Grame


Achizitie verificata

Grecu Bogdan,

un rucsac pt moto perfect - 20 de litri este un volum suficient pt bagaje de week end sau zi de zi

A fost util acest review?

Achizitie verificata

Bogdan Stancu,

Excelent calitativ, military-grade. Eu am nevoie sa car si un laptop de 17" si a intrat la limita.

A fost util acest review?

Bogdan,

Am rucsacul de doi ani si sunt super multumit. A rezistat la tot ce l-am supus, de la umplut pana la refuz, mers prin ploaie ore in sir, la varsat mancare in el. Incape un laptop de 15inch lejer, de asemenea se poate instala un bladder de apa ptr hidratare. E un rucsac confortabil si versatil.

A fost util acest review?

Achizitie verificata

Alexandru Popescu,

Eu le numesc "Povestiri din Criptă/Service" si sunt ale dracului de lungi! Lectura placuta :D Kriega R20 Ca să nu fac un review prea în necunoștință de cauză, am zis să stau vreo 2 ani până să mă apuc să scriu despre el. A fost partenerul meu de călătorie timp de 2 ani de zile. Chiar dacă motoreta risca să fie în fiecare zi alta, Kriega R20 a fost mereu acolo :D Fie că l-am purtat pe GSX-R sau ieR6, SuperMoto, nenumărate motociclete de touring (KTM 990, Yamaha SuperTenere 1200, Tracer 900 sau Tenere 700) rucsăcelul voinicel R20 a fost mereu acolo. În spatele meu. Am avut ocazia să-l testez zi de zi pe toate tipurile de motociclete posibile, fie că a fost vorba de vitezane, motociclete de touring, enduro touring sau supermoto, a mers alături de mine chiar și pe un chopper :D (dar asta este o experiență prea traumatizantă, deoarece am promis că-mi iau de abia după 80 de ani, așa că n-o să intram in detalii). Kriega R20 este undeva la mijlocul clasei sale de rucsaci având nenumărate combinații de frați si surori, combinații de R luate câte K, cum s-ar zice. Mai mic ar fi R15, mai mari avem R25, R30 și R35. Pentru mine acest R20 a fost și este rucsacul ideal. Nu este micuț cat un R15, dar nici atât de voluminos ca R35, ceea ce îl face perfect/util atât pentru activitățile moto de zi cu zi, dar și cât pentru a-l lua în spate (la propriu) la drum lung. Încă din primele mele drumuri în afara orașului (undeva acum 14 ani când plecam cu motocicleta în Deltă) învățam că este exclus să cari un ghiozdan în spate la drum lung. De ce? Pentru că mi-a rupt umerii după prima suta de km. Dacă în oraș, pe durata a 30 minute cât îți ia să traversezi orașul în lung și-n lat poți purta să zicem cam orice fel de rucsăcel voinicel, totul se schimba dramatic după prima sută de km în afară. Un ghiozdan normal te rupe de umeri și pe urmă începe să te doară și spatele. Adică în loc să te bucuri de drum, începi să te concentrezi doar pe disconfortul pe care ți-l creează un rucsac normal încărcat cu de toate, că doar ești roman. Când pleci la drum, iei cu tine și sandwich-ul pus de mama, și sticla de Cola la 2L , că de, să ai, nu se știe niciodată când ți se face sete și pe unde ajungeți, pijamaua favorită, adidașii de schimb, combinezon de ploaie, trusa medicală, țigări, cafea, cățel, purcel … Tocmai opusul a ceea ce am învățat acum 14 ani l-am făcut când am plecat cu KTM 990 la o tură de 3500 km in Turcia. Am luat Kriga R20 în cârcă și am pornit la drum. Minune. Nu numai că ai o mobilitate ieșită din comun cu R20-ul încărcat, dar nici nu simți greutatea aceea enervantă de la apăsatul pe umeri. R20 distribuie greutatea între umeri și piept atât de bine încât nu-ți creează disconfort nici la 820 km făcuți într-o zi. Nu este un rucsac voluminos deoarece Kriega l-a construit pe un sistem de chingi care se strâng dacă te superi pe el și vrei să-l faci slim fit sau se lărgesc când ai nevoie să utilizezi toți cei 20L de „spațiu locuibil”. Cei de la Kriega îl vând ca pe un rucsac water resistant, nu waterproof. Adică dacă-l scufunzi sub apa, îți intră pană la urma apă in el :D Ce vă pot eu zice după teste îndelungate pe ploaie torențială pe bucata de autostrada A3 Ploiești – București, este că singurul lucru impermeabil de pe mine la acea tura a fost Kriega R20. În rest aveam apă și în … dos. De ce nu a intrat apa în el? Pentru că are o protecție în jurul fermoarelor care îl face să se etanșeze 99.99%. Și dacă chiar insiști și vrei să-l scufunzi sub apă, are un buzunar în interior pe partea dinspre față care chiar este waterproof. Acolo îți poți ține telefonul mobil sau actele sau ce vrei tu. Pe spatele rucsacului în interior are un buzunar mare, unde se poate pune o protecție de spate (eu nu consider că este necesară) sau o pungă cu apă (a se citi rezervor de hidratare) cu sugaci (cu un tub prevăzut la capăt cu un puțoi din care să sugi apă în enduro sau la drum lung). De ce consider că protecția de spate nu este necesară? Acest rucsac are deja spatele ușor întărit, îngroșat, dintr-un material destul de rezistent. Practic mai mult decât o protecție level 1 de la o geacă. Mai are un buzunar pe partea din față, care la fel, este prevăzut cu un fermoar de calitate level 99. Pe spatele ghiozdanului spre exterior găsim un fel de burețel dur, cu o formă ca a bureților de vase din teflon, aerată. Ce face acest burețel? Oferă ventilație. Exact ce nu face nici un ghiozdan normal. E ca și cum ai avea ventilație în scaune. Kriega R20 nu numai ca e „full piele”, dar are și detalii de la mașinile de lux :D. Ceea ce îl face cu adevărat minunat este momentul când el face CLICK. Iei ghiozdanul în spate, până aici nimic spectaculos, îmbini cele două bretele prin clipsurile de la fiecare bretea și auzi, CLICK. Atunci începe să-și facă magia. Transferă greutatea de pe umeri pe piept, într-un mod plăcut, permițându-ți să-l ții în spate chiar și o zi întreagă de stat în șa. Toate bretelele sunt perfect ajustabile, adică îți reglezi poziția unde vrei să stea pe spatele tău (mai sus, mai jos, în funcție de unde ți-ai cocoșat spatele de atâta stat la calculator) și o dată setat, el rămâne așa. Ce-mi place maxim la acest produs Kriega este faptul că nu e un produs de sine stătător. Adică nu e un ghiozdan și atât. Nu, vrei să-i pui protecție de coloană hard? Îi pui. Vrei să-i pui rezervor de hidratare? Nu te oprește nimeni. Ai nevoie de extra spațiu? Nici o problema, pe exterior are niște inele de Cordura de care se prinde încă o gentuță de 5 sau 10L. Adică Kriega R20 este dispus la upgrade în orice moment. Pe una din bretele se poate monta și un suport de telefon mobil, pentru a-l avea cât mai la îndemână în caz că vrei să dai vreun sms urgent din mers. Materialele din care este făcut sunt similare cu materialele textile din care sunt făcute gecile moto, rezistente la frecare. Jos, partea pe care îl lași cel mai des, este ranforsată, ca să nu te trezești că-ți pierzi pachetul de țigări în mers pentru că ghiozdanul tău s-a ros in dos, carevasăzică. Bonus: la 285 km la ora nu se desface fermoarul. Dar asta este altă poveste cu un ghiozdan ordinar de la H&M. Ca design are nota 10/10. Arată a ghiozdan moto de calitate. Ca preț, da, poate este un pic piperat, dar daca stai sa te gândești că în 2 ani de zile nu prezintă urme de uzură și arată FIX ca în ziua în care l-am luat, în condițiile în care eu chiar merg cu motorul zi de zi până la venirea căcatului alb. Când am mers cu mașina, mi-a fost și atunci alături zi de zi, dar a venit cu mine la muncă pe bancheta din spate. L-am plimbat pe fraier și de câteva ori cu avionul, i-a plăcut, mai vrea. Mi-au încăput schimburi pentru 3-5 zile și s-a încadrat în termenii și condițiile bagajului de mână. Plus că Kriega oferă o garanție de 10 ani la materialele folosite :O. Unde îl găsim? Pe site-ul celor de la Asfalt-Uscat (https://www.asfalt-uscat.ro/ruc…/rucsac-moto-kriega-r20.html) :D Sau pe la toți partenerii și dealerii lor, posibil în orice magazin cu profil moto. De unde nu ar trebui sa lipsească? De pe spatele tău. Arată foarte bine. Ai o libertate de mișcare deosebită, chiar și cu el încărcat la maxim. Transferă, împarte atât de bine greutatea încât e ideal pentru mersul pe motor de zi cu zi, dar și în afara orașului. Are un fel de armură încorporată, acest spate rigid, dacă este genul de persoana care merge doar în maiou, asta e armura perfectă pentru tine. Nu miroși a motociclist când te dai jos de pe motoretă, deoarece buretele de pe spatele lui și de pe bretele permite ventilația și nu te lasă să te împuți ca un hoit. Bine, ar fi indicat o dată pe săptămână să-ți faci și un dus, așa, de control. Poți instala ulterior pe el 4 addon pack-uri. Rezervor de apa, extra armură pe spate, gentuță pentru mobil pe una din bretele, iar pe spate se mai poate atașa o extra gentuță de 5 sau 10L dacă simți nevoie de mai mult spațiu de depozitare. Eu îl am și îl folosesc de 2 ani. Vă urez mulți kilometri împreună. Baftă și Asfalt-Uscat.

A fost util acest review?

Catalin,

Sunt super multumit de acest ghiozdan, plusul lui cel mai mare fiind fermitatea cu care sta chiar si atunci cand fac miscari rapide. Materialele si croiala sunt de inalta calitate! Recomand!!!

A fost util acest review?

Ciprian Enache,

Absolut cel mai bun rucsac ce l-am purtat vreodata! Atat va spun: incercati-l!

A fost util acest review?

Remus,

Este un rucsac extraordinar. L-am achizitionat acum cateva zile de la Moto-hub si am facut cu el un prim drum de aproximativ 300 km. Inainte de a-l achizitiona am urmarit nenumarate review-uri si prezentari pe youtube si intr-un final oscilam intre Ogio mach 5 si Kriega r20. Pana la urma am optat pt Kriega. Cu toate ca ma asteptam sa fie un rucsac bun tot a reusit sa ma surprinda in mod placut. Pe tot parcursul drumului nu l-am simtit pe spate, umerii intr-adevar au libertate de miscare si nu am obosit cu el. Am fost surprins sa vad ca nu am transpirat cu el pe spate mai mult decat transpiram in geaca de piele oricum. Nu se misca deloc pe spate in viraje. Este suficient de incapator pt ce imi trebuie mie (incap lejer niste tricouri, o pereche de tenesi, apa, accesorii gopro etc.). Materialele sunt de calitate. Singurul minus ar fi pretul destul de piperat insa dupa primul drum nu regret deloc decizia de a-l cumpara. Nu in ultimul rand as vrea sa ii multumesc lui Ionut de la Asfalt Uscat pentru toate detaliile oferite si pentru amabilitatea deosebita.

A fost util acest review?

Scrie un review


Suport clienti Luni-Vineri, 09:00 - 17:30

0745 624 569 salut@asfalt-uscat.ro
close

Comparare

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

close

A fost adaugat in wishlist!

A fost sters din wishlist!